tisdag 18 mars 2014

Kära Dagbok idag har jag känt mig gaymous.

Så idag har jag pluggat, haft ett möte angående att få in rollerderby under Eurogames i Stockholm 2015, blivit intervjuad för Reds C-uppsats och sedan för något annat (som ni snart får se) och slutligen pressfotograferas för Flatorna en SVT serie som jag är med i.

Det är alltid kul att träffa de andra tjejerna från serien, vi är alla så sjukt olika. Jag börjar bli lite nervös inför premiären... Vad är det jag har gett mig in på? Kanske dags att emigrera? Kan man  söka uppehållstillstånd i USA baserat på att man känner sig lite allmänt utskämd i sitt hemland? 

Ugh, sedan ansökte jag på skoj till en SVT serie som heter Atleterna, och de ringde idag och sa att de VERKLIGEN ville ha med mig på uttagningarna i Stockholm nästa vecka. Tyvärr sammanfaller det med att jag spelar match i Malmö. Så jag antar att jag får roa mig med att tävla mot mig själv och mina vänner istället...

Matilda klär av eller på sig... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar