onsdag 12 mars 2014

Kära Dagbok, en fin Nudie överraskning

Ok, så jag har ju redan skrivit en lång radda om varför jag älskar Nudie jeans. Idag så hände något som fick mig att inse att jag verkligen anser att Nudie är förmer än andra jeans. Ok, nummer ett så jobbar det en snygg tjej på butiken jag går till. Det är alltid ett plus, se men inte röra, det var för övrigt hon fick mig tt byta modell från Grimm Tim till High Kai.
Hursomhelst var hon inte i butikennnär jag var där häromdagen för att lämna in jeans till lagning. De är så briljanta att de lagar jeans som gått sönder. Ett par av jeansen hade gått sönder lite konstigt på framsidan i grenen, jag nämnde det och sa att det kan ju var lite svårt att fixa. Jag köpte dem i oktober, så jag måste faktiskt medge att jag var lite besviken. Butiksbiträdet (inte den snygga) sa då helt sonika
"Vill du ha ett nytt par?"
"Ehm, ja, alltså det skulle ju vara bra" svarade jag lite förvånat
"Har du kvar kvittot?"
"Alltsååå, nääää..." Svarade jag och tänkte att det var ju synd att jag precis hade slängt det
"Okey, vi kan nog lösa det" sa hon och gick in i ett bakre rum och hämtade en kille (jag var liiiite besviken att det inte var den snygga tjejen) och efter att de tryckt på datorn lite så stod jag helt plötsligt med ett par splitter nya svarta Grim Tims i näven.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar