fredag 7 mars 2014

Kära Dagbok jag har en relation med Groupon...

Så idag och den här veckan erbjuder Groupon Sprytanning för under 200-lapparna. Jag är sugen. Jag vet, det är lite konstigt, jag vet inte ens varför, kanske för att jag aldrig har provat. Groupon har fått mig att testa många saker som jag aldrig skulle ha testat till fullt pris.... (SE NEDAN)

Spraytan: finns risken att man ser ut som en umpaloompa? En morot? En träningsbloggerska?
Svar: ANTAGLIGEN

Men det finns ju risker med allt, och förhoppningsvis försvinner den vackert sunda morotsfärgen efter någon vecka och man återgår till att se ut som en blekselleri.

Saker som jag har testat p.g.a. GROUPON:

  • Förlängt ögonfransarna: För att vara ärlig så gillade jag det, och fick många komplimanger den första veckan. Men det var inte riktigt kompatibelt med bastu, och de såg HELT förskräckliga ut efter att ha varit i hetluften. Så permanenta syntetsfransar läggs till handlingarna tills jag slutar att umgås med Finskor.
  • Sockrat bikinilinjen: som att vaxa ungefär, varken från eller till, de säger att det skall vara smärtfriare. Jag säger väl att i den bemärkelsen är allt relativt.
  • Brazilian: Alltså det där med att ta bort allt och känna sig som om man knappt passerat puberteten är väl sådär... 
  • Stödstrumpor: Jag känner väl att jag fick ett bra stöd... de är faktiskt bra för att flyga. 
  • Färgat ögonbrynen: Detta kommer jag att skriva en hel bloggpost om senare, att färga ögonbrynen har revolutionerat mitt liv!

Det finns självklart MASSA saker på GROUPON som jag ALDRIG skulle prova och som ofta kommer upp som erbjudande. T.ex erbjuder de nya bröst och då känner jag gansak mycket: NEJ TACK, jag är nöjd med mina gamla. Samma sak känner jag för fettsugning, permanent make-up och gravidyoga. (jag är ju inte gravid, så det känns kanske som ett slöseri, men jag gillar itnte yoga alls)

En gång köpte jag faktiskt bikramyoga på Groupon till mitt EX Lonni, hon gillar hetta och yoga. Själv har jag provat både bikramyoga några gånger och vanlig yoga. Bikramyoga fick mig att svimma, man skulle kunna säga att jag är ett känsligt barn. Och den vanliga yogan får mig att gäspa, uthärda och på lite allmänt dåligt humör. Tålamod är INTE mitt andranamn och inte heller koordination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar