onsdag 19 mars 2014

Kära Dagbok morgonträning it is

Såhär fint är Kungsholmen 06.25 

Satan i gatan mina vänner! Idag hände det saker och ting! Jag hör till alla dessa människor (jag vet att det inte är bara jag) som hatar att gå upp på morgonen. Jag börjar på jobbet 09.00 och oftast dyker jag upp 09.05 med andan i halsen och håret i något jag gillar att kalla vardagsruffs andra skulle kalla det oborstat...

Eftersom jag var kool och hängde ut med Flatorna igår och blev fotad av riktiga fotografer (inga selfies här inte) så missade jag mitt sjukt roliga Fighting Fit pass som jag går på tillsammans med några lagkamrater. Så istället valde jag (alltså, jag måste ha lidit en mindre sinnesförvirring när jag gick med på det) att träna ett Functional Fit pass i 60 minuter KLOCKAN 06.30 på morgonen.  Japp, jag kan säga att mina kollegor var mäkta imponerade att när de släntrade in på jobbet sådär 08.45 så satt jag redan bakom datorn och knattrade glatt på tangentbordet och vinkade glatt med blött hår (japp, jag dushade på jobbet och det är fortfarande oborstat, men detta beror nu mest på att jag inte riktigt äger en borste).

Hursomhelst var träningen faktiskt riktigt rolig och nu på dagen känner jag mig pigg, plus att jag inte behöver träna ikväll. Eller jag skulle ju kunna, men det är ju dumt att överdriva! Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar