lördag 15 mars 2014

Kära Dagbok, ännu en kväll i Flatudden


En annan åker ju hem när alla andra är påväg ut. Mätt och nöjd  är jag också! Har blivit serverad hemgjord pesto med pasta, marängswiss och ett glas rött vin.

Japp, de som säger att jag inte är en party pingla...

Jaaaa... De har HELT rätt!

Till mitt försvar vill jag dock tillägga att jag gjorde ett tappert försök att få ut lite folk på en öl... (Well, jag skickade iaf fyra SMS, och ett ledde till ovan nämnda middag). under träningen idag tjatade jag även på K att hon borde komma ut, men hon har varit i Texas en vecka och skulle mysa med sin tjej. (Suck och stön, distansförhållanden suger när alla andra har näraförjållanden)

Vi har dock ett fitnesstest imorgon vid ett och på kvällen här jag mer träning, så det kanske var lika bra på tantkroppen att kvällen spenderades lugnt. Oh oh oh... Jag skall även koka linssoppa till laget... Upptäckte idag att i princip ALLA på laget är vegetarianer, utom jag och en till. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar