tisdag 22 april 2014

Kära Dagbok nu avhandlar jag SVT FLATOR

Ok, jag är med i en realityserie som börjar sändas den här veckan, hur det gick till frågar jag ju mig själv mest hela tiden. Från pilot till verklighet... det tog ett år och två korta röda sekunder. Helt plötsligt stod jag där med en kamera i nyllet och undrade:
 "WTF, när kommer jag lära mig att säga nej?"
Sedan så gick sommaren och det var för det mesta kul, och jag gjorde vad jag brukade göra, fast kanske lite mer konservativt och med lite mer eftertanke. Sommaren 2013 hade mycket eftertanke och sökande, och föra att vara ärlig så pågår nog fortfarande mitt sökande.

Well, well... och ikväll så skall jag få se hur det faktiskt blev, hur hela min sommar har klippts ihop i små delar... Behöver jag nämna att jag är SJUKT nervös? Det kan bli så fel och så rätt... jag är orolig över hur jag har snavat på ord, på hur saker och ting tagna ur sitt sammanhang kan skada och hur jag antagligen bara är jag men ändå inte riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar