fredag 25 april 2014

Kära Dagbok jag gååår ååååt

Det händer så sjukt mycket spännande saker i mitt liv just nu, om ni bara visste eller förstod! Mitt finaste och bästa lag åker till Florida om bara några dagar... JAG KISSAR PÅ MIG... ja, eller det gör jag kanske inte, det verkar vått och jobbigt... men nervös och exhalterad är jag iallafall.

TV-serien FLATOR som jag är med i har börjat sändas och EmmaJennie och Charlotte har startat en liten Youtude kanal där de eftersnackar och har problem med att uttala exhibitionist, vilket kanske inte är världens lättaste, eftersom jag totalt har problem med att stava det... ex hi bi ti onist.... Jag dyker upp ganska långt in i serien, så oroa er inte om ni missade de första avsnitten, även om de är väldigt bra. Ni FÅR ju bara inte missa Matilda som NÄSTAN nakenbadar... så det kanske är lika bra att ni tittar på första avsnittet i vilket fall.

Jag missade den lilla releasefesten som Maria anordnade, eftersom jag var trött, slut och hade kvällsmöte... tråååkigt... man vill ju inte missa chansen att dricka skumpa! Fick nöja mig med snapchats...

Så just nu sitter jag på jobbet och jobbar, jobbar, jobbar och försöker att knyta upp allt, allt och ännu mer... printar flygbiljetter, bokningar, scheman och har snart försatt mig själv i koma... I LIKE IT även om jag hört att stress är farligt!

Den närmaste månaden skall jag till: Florida (rosa flamingos och turnering), Portland (stad på USAs västkust full av hipsters), NYC (ingen kommentar), Tallinn (Estlands huvudstad och Estland ligger mittemot Stockholm) och sist men inte minst London (afternoon tea and the Queens English)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar