torsdag 17 april 2014

Kära Dagbok vi tar över media

Igår var jag och Red med i Sportbladet Show och fick trycka till Jimmie ordentligt och prata Rollerderby hur länge som helst! I helgen spelar vi den absolut största matchen vi någonsin har spelat... jag har laddat genom ett extrapass Fighting Fit på måndagen, rullträning i tisdags och gårdagen var jag på det omänskliga 06.30 Functional Fit passet med Jo innan jag gick och träffade min nya sjukgymnast.

Sportbladet Show var FANTASTISKT roligt och jag rekommenderar alla att gå och kolla på oss HÄR ... och jag lovar att det är underhållande, min kära moder sitter och skrattar HÖGT just nu!

Det var seriöst - vi blev sminkade och hela baletten. När vi kom dit skämtade jag med någon seriös fotbollsnubbe om att han borde sätta på lite maskara... INTE kul tyckte han... STENANSIKTE...

Your Living City skrev också en jättebra artikel och sedan kom även Feministisk Perspektiv ut med en artikel om oss idag... för att läsa den måste du dock betala...

Det är viktigt att se bra ut i TV - VI ÄR SERIÖSA
Jag och Red är typ som Helan och Halvan känner jag - jag är bland de längsta i föreningen och hon en av de kortaste... Lite ett bevis på att man inte måste vara en speciell kroppstyp för att spela. Eller kanske mer Ronny och Ragge... ni anar inte, vi kör bil som bara den... VOLVO skall det vara... OCH raggarballe med svängdörrar... en dag skall vi hänga ut och äta Bacon med Chokladglass... SÅ TAGGAD! (sojaglass då eftersom Red är laktosintolerant)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar