lördag 21 juni 2014

Kära Dagbok jag gör ett nytt försök på kontaktannons

Sökes: Du som är trygg i dig själv, som är lyhörd och intelligent, du som har äventyr i blodet men inte behöver vara i stormens öga. Du som gillar att genomföra planer, du som gillar att träna och vara utomhus och ser på livet med en sjukt stor skopa humor! Det är ok om du inte är världens känslomänniska, men du måste palla att säga hur du känner ibland iaf. Hyfsat romantiskt vore trevligt? 

Finnes: Jag som tror att livet är ett äventyr, jag har svårt att sitta still, jag är rädd för höjder och börjar gnälla om jag inte får mat. Jag ÄLSKAR mat och att träna, men jag gillar inte när det känns som om jag tränar. Jag drömmer ofta stort, men ibland blir det inte mer än planer och drömmar. Jag är plågsamt impulsiv och jag är en starkskör person som ofta kör framåt tills jag stupar. Känslor, känslor som svämmar över... 

Ok, nu kanske det kändes mer som en äkta annons? VA? (Jäkla vänner som bara kritiserar, hahaha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar